Retail&Agrobusiness

Grupul polonez de modă LPP, care vinde Mohito şi Cropp, merge spre afaceri de 400 mil. lei, plus 50%. „În 2018, pentru al treilea an consecutiv am avut cea mai bună evoluţie a cifrei de afaceri pe metrul pătrat din grup.“

Grupul polonez de modă LPP, care vinde Mohito şi Cropp,...

Autor: Cristina Roşca

30.05.2019, 08:13 388

Grupul polonez de modă LPP, prezent în România de mai bine de un deceniu, şi-a majorat businessul local cu 43% anul trecut, până la 273 de milioane de lei. Ba mai mult, estimează o accelerare a creşterii în 2019.

„Pentru Grupul LPP anul 2018 a adus o cifră de afacere de 8 mld. zloţi (1,9 mld. euro), în creştere cu 15% comparativ cu anul precedent. Pe plan local, vânzările în 2018 s-au majorat cu 43% faţă de 2017, ajungând la aproximativ 276 mil. lei, România reuşind pentru cel de al treilea an consecutiv performanţa celei mai bune evoluţii a cifrei de afaceri pe metru pătrat din întregul grup LPP“, spune Alina Bistreanu, executivul care conduce din 2014 businessul din România al grupului polonez.

Grupul LPP din Polonia administrează cinci mărci - Reserved, Cropp, House, Mohito şi Sinsay - şi o reţea totală de peste 1.700 de magazine în peste 20 de ţări din Europa, Asia şi Africa. „Planul nostru pentru 2019 este să majorăm bussinesul cu 50% faţă de anul precedent. Până la finalul lunii aprilie am reuşit să ne atingem acest obiectiv.“ Astfel, businessul s-ar apropia de 415 mil. lei, conform calculelor ZF. LPP a deschis de la începutul anului 10 magazine şi vrea să mai inaugureze încă pe atâtea până la final de 2019. Astfel, retailerul care are în portofoliu cinci branduri, toate active în România, va ajunge la 61 de unităţi în principalele oraşe din ţară. Acestora li se adaugă magazinele online al fiecărei mărci, acestea ajungând să contribuie cu 20% la cifra de afaceri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO