Retail&Agrobusiness

Grecii care au franciza retailerului de echipamente sportive Intersport în România mai aduc un brand: The Athlete’s Foot

Antoniu Niţuleasa, executivul care conduce local operaţiunile Intersport: Purtăm deja negocieri cu mai multe malluri din Bucureşti, primele magazine urmând a fi deschise în Capitală în acest an

Antoniu Niţuleasa, executivul care conduce local operaţiunile Intersport: Purtăm deja negocieri cu mai multe malluri din Bucureşti, primele magazine urmând a fi deschise în Capitală în acest an

Autor: Cristina Roşca

24.07.2019, 08:50 1130

Brandul The Athlete’s Foot a fost creat în 1971 în SUA, dar acum îşi are sediul în Europa, în Elveţia.

Grecii de la Fourlis Group, care deţin în România franciza magazinelor Intersport prin intermediul subsidiarei Genco Trade, aduc în România un nou brand – The Athlete’s Foot, primele unităţi urmând a fi deschise în 2019.

„Purtăm deja negocieri cu mai multe malluri din Bucureşti, primele magazine urmând a fi deschise în Capitală în acest an“, spune Antoniu Niţuleasa, executivul care conduce local operaţiunile Intersport.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO