Retail&Agrobusiness

Francezii de la L’Oréal o numesc pe Smaranda Teleabă în rolul de Chief Marketing Officer pentru operaţiunile din România. Ea preia funcţia de la Raluca Duţă, care a fost desemnată Head of L’Oréal University for E-Commerce

Smaranda Teleabă şi Raluca Duţă

Smaranda Teleabă şi Raluca Duţă

Autor: Cristina Bellu

31.07.2023, 11:40 204

Grupul francez L’Oreal anunţă că începând cu luna iulie a acestui an, Smaranda Teleabă a preluat funcţia de Chief Marketing Officer în cadrul operaţiunilor din România, cu rolul de a continua transformarea departamentului CDMO al L’Oréal România în vederea inovaţiilor digitale în marketing şi e-commerce, începută de predecesoarea ei, Raluca Duţă, care a fost numită în rolul de Head of L’Oréal University for E-Commerce.

Cu o experienţă de peste zece ani în cadrul companiei, Smaranda Teleabă s-a alăturat echipei L’Oréal România în 2012, parcursul său profesional vizând domeniile de brand management, product management şi marketing management, ca apoi să-şi consolideze aptitudinile profesionale în roluri precum Business Unit Manager NYX Professional Makeup  şi Marketing & Trade Marketing Manager Make-up.

“După mai bine de zece ani în care am descoperit pasiunea pentru marketing şi puterea mărcilor, este o onoare să coordonez o nouă fază a transformării digitale, cea în care rămânem înrădăcinati în marketingul bazat pe date şi ROI dar şi cea în care continuăm să creăm noi experieţe de beauty fizice, digitale şi virtuale cu ajutorul ştiinţei, tehnologiei şi al creativităţii echipelor noastre.”, spune Smaranda Teleabă, Chief Marketing Officer L’Oréal România.

În paralel cu această numire, compania a anunţat că Raluca Duţă a trecut în rolul de Head of L’Oréal University for E-Commerce, poziţie din care urmează să contribuie la dezvoltarea, inovaţia, şi educaţia în e-commerce la nivel internaţional în cadrul L’Oréal Groupe.

Raluca Duţă s-a alăturat L’Oréal în 2017 ca Digital Manager al diviziei produselor de larg consum, având misiunea de a accelera proiectele de media şi digitalizare ale diviziei, lansând împreună cu echipa categoriei makeup conţinut axat pe inovaţie digitală, cât şi proiecte de advocacy precum « Machiaj în Oraş. »

În 2018, Raluca a preluat rolul de Corporate Digital Manager. Cu ajutorul unei echipe cros-divizionale construită în mod special pentru accelerarea prezenţei L’Oréal in e-commerce, eforturile lor au reuşit să plaseze România în topul ţărilor din Europa din punct de vedere al creşterii modelului de business e-commerce în piaţă.

Începand cu 2020, în rolul său de Chief Marketing Officer, Raluca şi-a continuat eforturile de solidificare al e-commerce-ului, implementând inovaţii majore în departamentul CDMO al L’Oréal România – accelerând campaniile de retailer media, creând o structură bine-definită a colaborărilor cu influencerii din punct de vedere advocacy, şi integrând aspectul de consumer intelligence ca un pilon cheie al modelului de business L’Oréal.

“În ultimii şase ani în companie, obiectivele mele au fost să integrez activităţile de digital marketing, de la media la advocacy pe toate canalele de comunicare  dar si de a accelera vânzările online, atingând creşteri de două cifre de la un an la altul. În noua poziţie globală de Head of L’Oréal University for E-Commerce, mă voi folosi de experienţa acumulată pentru a inova educaţia despre e-commerce în L’Oréal, atât prin accelerarea programelor existente dar şi dezvoltarea unora noi, personalizate pentru diferite funcţii, cât şi prin programe create împreună cu cei mai mari clienţi din e-commerce-ul global.”, adaugă Raluca Duţă, Head of L’Oréal University for E-Commerce.

L’Oréal România este unul dintre liderii pieţei locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuţie: mass market, magazine, farmacii şi drogherii, saloane, travel retail şi branded retail.


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO