Retail&Agrobusiness

Francezii de la Decathlon, cu o reţea de 30 de magazine în România, cumpără retailerul online Bergfreunde din Germania, specializat în sporturi montane, alpinism şi echipamente outdoor

Francezii de la Decathlon, cu o reţea de 30 de magazine...

Autor: Cristina Bellu

29.11.2023, 11:43 161

Decathlon, liderul pieţei de echipamente sportive din România, a semnat pentru preluarea retailerului online Bergfreunde, specializat în sporturi montane, alpinism şi echipamente outdoor

Tranzacţia aşteaptă aprobarea autorităţilor de reglementare, potrivit datelor transmise miercuri de oficialii companiei.

Bergfreunde a fost înfiinţat în Germania în 2006 şi are o prezenţă puternică în 11 ţări europene: Germania, Austria, Elveţia, Danemarca, Franţa, Finlanda, Italia, Ţările de Jos, Spania, Suedia, Regatul Unit. În plus, Bergfreunde operează o platformă europeană de comerţ electronic.

„Cu o prezenţă puternică pe mai multe pieţe europene, inclusiv în Germania, cea mai mare piaţă outdoor din Europa, Bergfreunde va completa ecosistemul nostru, alături de Alltricks. Suntem hotărâţi să fim alături de echipele Bergfreunde în timp ce acestea continuă să îşi accelereze dezvoltarea”, spune Barbara Martin Coppola, Directorul general al Decathlon.

După încheierea tranzacţiei, Bergfreunde va rămâne o filială autonomă şi independentă, care va funcţiona sub marca Bergfreunde, modelul lor de afaceri actual rămânând neschimbat. Conducerea Bergfreunde îşi va păstra funcţiile actuale.

„Decathlon este un partener operaţional pe termen lung, puternic din punct de vedere financiar şi suntem încrezători că este partenerul potrivit pentru noi în această nouă etapă de creştere. Aşteptăm cu nerăbdare să beneficiem de leadershipul Decathlon în ceea ce priveşte sustenabilitatea, internaţionalizarea şi extinderea”, adaugă Matthias Gebhard, Director general Bergfreunde.

Decathlon este prezent pe piata din România din 2009 şi are 1.600 de angajati. Începând cu 2005, compania franceză colaborează cu mai mulţi producători, fabricând şi în România produse marcă proprie pentru drumeţii montane, trekking şi escaladă (încălţăminte), dar şi pentru ciclism (articole textile şi biciclete pentru adulţi şi copii), vândute sub eticheta "Fabricat în România".

Compania are în România şi un hub logistic pentru Europa de Est, de unde aprovizionează mai multe ţări, precum Bulgaria, Ucraina, Grecia.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO