Retail&Agrobusiness

Flanco: Cresc vânzările de laptopuri, console, televizoare şi maşini de făcut pâine. Scade cererea pentru electrocasnice mari şi produse de îngrijire personală

Dragoş Sîrbu, director general Flanco

Dragoş Sîrbu, director general Flanco

Autor: Cristina Roşca

19.03.2020, 11:30 306

♦ Flanco este al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa de electro-IT, cu afaceri anuale de 1,2 mld. lei şi peste 150 de magazine.

Retailerul de electro-IT Flanco anunţă evoluţii contracdictorii ale vânzărilor în funcţie de tipul produselor, mai exact creşte cererea de laptopuri sau maşini de făcut pâine, dar scade pentru frigidere şi maşini de spălat.

„Vânzările de notebook-uri au crescut cu circa 30% dat fiind că tot mai multe companii cumpără laptopuri pentru a-şi echipa angajaţii astfel încât aceştia să poată lucra de acasă. Până acum, piaţa era pe zero“, spune Dragoş Sîrbu, directorul general al companiei.  Un ritm de creştere chiar superior îl postează consolele video, ale căror vânzări au un plus de 40-50%. Acestea sunt cumpărate în special pentru copiii care stau acasă în această perioadă. De asemenea, vânzările de televizoare sunt pe plus 15-20% după ce în lunile anterioare piaţa nu posta creşteri.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO