Retail&Agrobusiness

Fabricile locale contribuie cu doar 10% la afaceri, dar cu 40% la profitul Procter&Gamble în România

Fabricile locale contribuie cu doar 10% la afaceri, dar...

Autor: Cristina Roşca

03.07.2014, 00:05 163
Cele două fabrici din România ale gigantului Procter&Gamble au terminat anul trecut cu afaceri de 33 mil. euro şi cu o marjă de profit de 11,5%, de aproape patru ori mai mare decât marja pe care americanii o au la nivel de grup în România.
 
P&G deţine în România un grup de trei com­panii, respectiv De­tergenţi S.A. – com­pania care ad­mi­nistrează cele două fabrici –, Procter & Gamble Marketing şi Procter&Gamble Distribuţie.
 
Aceasta din ur­mă este compania prin care americanii îşi vând pro­dusele în România şi care contribuie cu peste 80 de procente la totalul businessului.
 
La nivel de grup P&G avea în România afaceri de 336,3 mil. euro anul trecut, în scădere uşoară faţă de 2013, şi o marjă de 3%.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO