Retail&Agrobusiness

eMag: În 2016 o treime dintre comenzi au provenit de pe dispozitive mobile

eMag: În 2016 o treime dintre comenzi au provenit de pe...

Autor: Cristina Bellu

23.01.2017, 12:26 120

Anul trecut, peste 151 de milioane de de vizite înregistrate pe site-ul eMag (55% în medie din traficul total) au venit de pe smartphone şi tabletă, în creştere de 2,2 ori faţă de anul precedent. Dispozitivele mobile au atras o creştere semnificativă a numărului de comenzi, cu peste 148% faţă de anul precedent, o treime dintre acestea provenind din acestă zonă.

În acelaşi timp, traficul total a crescut cu 63% faţă de 2015, ajungând la 270 de milioane de vizite, lunile septembrie şi decembrie aducând peste 60% dintre acestea, potrivit datelor furnizate de companie, evoluţia fiind dublă faţă de estimările iniţiale.

„Folosirea smartphone-ului a devenit firească, iar comerţul online se potriveşte foarte mult cu acest comportament. (...) Eforturile făcute de noi în tot ceea ce a însemnat dezvoltarea şi îmbunătăţirea aplicaţiei eMAG se reflectă în gradul ei ridicat de utilizare.”, a declarat Bogdan Axinia, VP Platforms & Technology Director eMAG.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO