Sub brandul Diadra sunt deschise şapte magazine, o carmangerie şi un depozit en gros, toate în Ploieşti.
Dragoş Diaconeasa, proprietarul reţelei de magazine Diadra care vinde în special produse din carne, spune că se poate remarca o scădere a consumului, pe care însă compania a reuşit să o contracareze prin creşterea numărului de produse la ofertă.
„Pandemia nu a afectat îngrijorător afacerea“, adaugă el.
Sub brandul Diadra sub deschise şapte magazine, o carmangerie şi un depozit en gros, toate în Ploieşti. În acest an compania nici nu a deschis, dar nici nu a închis unităţi, reţeaua fiind stabilă.
Toate magazinele reţelei sunt amplasate în cele mai importante pieţe ale municipiului Ploieşti, adaugă el. Acestea măsoară în medie 35 mp şi comercializează în total aproximativ 160 de produse, cele mai multe din carne de pui şi curcan, dar şi de găină, raţă sau gâscă.
„Strategia noastră de vânzare se îndreaptă către consumatorii finali, persoane fizice şi, mai nou, către unităţi de alimentaţie publică. Marii retaileri au nişte politici comerciale care considerăm că nu ne avantajează“, a afirmat proprietarul Diadra. Compania a avut în 2019 afaceri de peste 8 mil. lei, în creştere uşoară faţă de anul anterior.
Pe modelul Diadra există mai multe reţele care vând produse din carne. Cele mai multe însă au şi propriile unităţi de producţie şi procesare, nu doar activitate de retail. În cazul Diadra însă carnea provine de la alte companii, cum ar fi Producătorul Peneş Curcanul, potrivit informaţiilor disponibile.