Retail&Agrobusiness

Dragoş Diaconeasa, un antreprenor care deţine o reţea de magazine în Prahova: Pandemia nu a afectat îngrijorător afacerea, dar se vede o tendinţă de scădere a consumului

Antreprenori locali

Dragoş Diaconeasa, un antreprenor care deţine o reţea...

Autor: Cristina Roşca

03.11.2020, 00:07 1850

Sub brandul Diadra sunt deschise şapte magazine, o carmangerie şi un depozit en gros, toate în Ploieşti.

Dragoş Diaconeasa, proprie­ta­rul reţelei de magazine Diadra care vin­de în special produse din carne, spune că se poate remarca o scă­de­re a consumu­lui, pe care însă com­pania a reuşit să o contracareze prin creşterea numărului de produse la ofertă.

„Pandemia nu a afectat îngrijoră­tor afacerea“, adaugă el.

Sub brandul Diadra sub deschise şapte magazine, o carmangerie şi un depozit en gros, toate în Ploieşti. În acest an compania nici nu a deschis, dar nici nu a închis unităţi, reţeaua fiind stabilă.

Toate magazinele reţelei sunt am­plasate în cele mai importante pieţe ale municipiului Ploieşti, adaugă el. Acestea măsoară în medie 35 mp şi comer­cia­lizează în total aproximativ 160 de pro­duse, cele mai multe din car­ne de pui şi curcan, dar şi de găină, raţă sau gâscă.

„Strategia noastră de vânzare se în­dreaptă către consumatorii finali, per­soa­ne fizice şi, mai nou, către unităţi de ali­mentaţie publică. Marii retaileri au niş­te politici comerciale care consi­de­răm că nu ne avantajează“, a afirmat pro­prieta­rul Diadra. Com­pa­nia a avut în 2019 afaceri de peste 8 mil. lei, în creştere uşoară faţă de anul anterior.

Pe modelul Diadra există mai multe reţele care vând produse din carne. Cele mai multe însă au şi propriile unităţi de producţie şi procesare, nu doar activitate de retail. În cazul Diadra însă carnea provine de la alte companii, cum ar fi Producătorul Peneş Curcanul, potrivit informaţiilor disponibile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO