Retail&Agrobusiness

Dominaţia brandurilor româneşti pe piaţa ceaiului, de 90 de milioane de lei anual. Fares, Plafar şi Vedda, o marcă a unui producător din Buzău, sunt peste brandul Lipton al Unilever

Piaţa ceaiurilor din România a ajuns la aproape 90 de milioane de lei în 2017, în creştere cu 6% faţă de anul anterior, arată datele oferite de compania de cercetare e piaţă Euromonitor. Piaţa este domi­nată de companiile româ­neşti, trei din cinci fiind jucători locali, în timp ce firmele internaţionale îşi fac cu greu loc în topul preferinţelor românilor.

„Firmele locale au dominat piaţa de ceai în 2017, după ce au mizat pe ceaiurile de fructe şi cunosc preferinţele consuma­to­rilor români. Companiile inter­na­ţionale au dominat piaţa de ceai negru şi verde în 2017“, po­tri­vit specialiştilor Euromonitor.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.