Caută doar în titlu
Retail&Agrobusiness

Conferinţă ZF Branduri româneşti, Iaşi. Cum a apărut Casa de Vinuri Cotnari. „Eram deranjaţi că nu puteam consuma produsele noastre în restaurante şi aşa am creat un brand adresat tinerilor“

Casa de Vinuri Cotnari, o companie dezvoltată de copiii antreprenorilor care deţin brandul Cotnari, a fost înfiinţată în 2011 şi a intrat pe un segment de public nou – tinerii din mediul urban care nu consumau brandul mamă, a povestit Victor Deleanu, director general al Casei de Vinuri Cotnari, prezent la conferinţa ZF Branduri româneşti, organizată la Iaşi.

„Până în 2011 exista Cotnari, un brand tradiţional, pe care toată lumea îl cunoştea. În schimb noi, la a doua generaţie, ne doream altceva. Aveam vârsta la care începeam să ne plimbăm prin restaurante şi eram deranjaţi de faptul că nu puteam consuma produsele noastre şi am conştientizat că există o problemă - părinţii noştri deţin un brand care se adresează unui anumit tip de consumator. Am luat decizia să ne separăm“, a spus Victor Deleanu.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.