Retail&Agrobusiness

Conferinţa ZF Branduri româneşti. Felicia Tulai, Luna Solai: Consumatorul este cel care face efortul să ne găsească. Nu am intrat în supermarketuri şi nici nu intenţionăm

Felicia Tulai a absolvit Facultatea de economie a Universităţii Babeş Boyai din Cluj şi după ce a lucrat şapte ani în domeniul financiar a renunţat la job pentru a readuce la viaţă afacerea începută de părinţii săi în 1997.

Felicia Tulai a absolvit Facultatea de economie a Universităţii Babeş Boyai din Cluj şi după ce a lucrat şapte ani în domeniul financiar a renunţat la job pentru a readuce la viaţă afacerea începută de părinţii săi în 1997.

Autor: Simona Tatu

30.05.2018, 00:05 400

Felicia Tulai, antreprenoarea care deţine alături de familia sa afa­ce­rea Luna Solai, un brand românesc de uleiuri produse prin presare la rece, a ajuns anul trecut la afaceri de 1,2 mil. lei, în creştere cu 37% faţă de 2016.

„În octombrie 2011 am creat firma şi în 2012 am lansat brandul Luna Solai, le-am poziţionat diferit pentru că numele companiei este Taf Presoil SRL şi am considerat că brandul trebuie să aibă o identitate separată. În 2017 am avut afaceri de 1,2 milioane de lei“, a spus Felicia Tulai, proprietara Luna Solai, în cadrul conferinţei ZF Branduri româneşti Cum să îţi construieşti un brand puternic?, organizată săptămâna trecută la Cluj-Napoca.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO