„Mega Image este cel mai important chiriaş al acestor proiecte rezidenţiale din Bucureşti, pe când Carrefour merge în special în provincie.“
Jucătorii din comerţul modern care au magazine pe suprafaţă mică, de regulă sub 1.000 mp, au început în ultima perioadă să deschidă magazine în apropierea sau în interiorul complexurilor rezidenţiale noi din Bucureşti şi din provincie.
Astfel, atât discounterii Penny Market şi Lidl, cât şi lanţurile de supermarketuri şi magazine de proximitate precum Mega Image, Carrefour sau Profi caută oportunităţi de business în apropierea acestor proiecte. Acest nou pariu al retailerilor apare într-o perioadă în care piaţa imobiliară de dezvoltă din nou, după mai mulţi ani de pauză.
„Mergem după oportunităţi. Dacă găsim un catchment area de peste 25.000 de persoane, căutăm teren şi dezvoltăm acolo un magazin“, spune executivul unui retailer. El adaugă faptul că merge în apropierea acestor proiecte, de fiecare dată pe cont propriu, nu în parteneriat cu un dezvoltator imobiliar.