Retail&Agrobusiness

Carrefour: De Black Friday vânzările au fost de trei ori mai mari decât într-o zi normală. Ce au cumpărat românii?

Carrefour: De Black Friday vânzările au fost de trei...

Autor: Cristina Roşca

27.11.2012, 17:20 717

Retailerul francez Carrefour, prezent pe piaţa locală pe segmentul hipermarketurilor, supermarketurilor şi magazinelor de proximitate, a adoptat în acest an pentru prima dată conceptul Black Friday, iar vânzările au fost de trei ori mai mari decât în aceeaşi zi a anului trecut.

“A fost primul an în care Carrefour a participat la această "sărbatoare a cumpărăturilor" în segmentul de electronice, electrocasnice şi IT. Vânzările au fost de 3 ori mai mari decât în perioda similară a anului trecut”, spune Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour.
Ea mai spune că produsele preferate de consumatori au fost televizoarele, laptop-urile, tabletele, electrocasnicele mici, firgorificele şi masinile de spălat.

Carrefour are pe piaţa locală 24 de hipermarketuri, peste 50 de supermarketuri şi opt magazine de proximitate şi a terminat anul trecut cu 1,07 mld. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO