Retailerul francez Carrefour, prezent pe piaţa locală pe segmentul hipermarketurilor, supermarketurilor şi magazinelor de proximitate, a adoptat în acest an pentru prima dată conceptul Black Friday, iar vânzările au fost de trei ori mai mari decât în aceeaşi zi a anului trecut.
“A fost primul an în care Carrefour a participat la această "sărbatoare a cumpărăturilor" în segmentul de electronice, electrocasnice şi IT. Vânzările au fost de 3 ori mai mari decât în perioda similară a anului trecut”, spune Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour.
Ea mai spune că produsele preferate de consumatori au fost televizoarele, laptop-urile, tabletele, electrocasnicele mici, firgorificele şi masinile de spălat.
Carrefour are pe piaţa locală 24 de hipermarketuri, peste 50 de supermarketuri şi opt magazine de proximitate şi a terminat anul trecut cu 1,07 mld. euro.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels