Retail&Agrobusiness

„Bun, din România!“, brand creat de reţeaua Billa, ar putea ajunge la 5% din business

„Bun, din România!“, brand creat de reţeaua Billa,...

Autor: Cristina Rosca

08.10.2015, 00:06 498
Brandul „Bun, din România!“, lansat anul trecut de lanţul Billa în supermarketurile reţelei din toată ţara, ar putea ajunge la vânzări de 15- 20 mil. euro în următorii doi ani, potrivit calculelor ZF pe baza datelor oferite de reprezentanţii companiei.
 
„Dorim să ajungem în următorii 1-2 ani la o pondere de 5% a brandului «Bun, din România!» în totalul cifrei de afaceri. Pentru acest an procentul nu a fost calculat“, spun reprezentanţii Billa. Pentru produsele din acest brand compania lucrează doar cu producători locali.
 
Brandul a fost introdus în magazine acum circa un an în raionul legume şi fructe, pentru ca apoi să fie treptat folosit şi în cazul altor tipuri de produse.
 
Iniţial s-a optat pentru legume şi fructe din regiuni precum Prahova, Buzău sau Ţara Făgăraşului, apoi brandul „Bun, din Ro­mânia!“ a apărut şi la raf­turile de mezeluri sau brân­zeturi. Pentru acestea Billa lucrează cu producători locali din Bistriţa-Năsăud, Buzău şi Iaşi şi respectiv Sibiu, Arad, Botoşani sau Maramureş.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO