„Bun, din România!“, brand creat de reţeaua Billa, ar putea ajunge la 5% din business

Autor: Cristina Rosca 08.10.2015
Brandul „Bun, din România!“, lansat anul trecut de lanţul Billa în supermarketurile reţelei din toată ţara, ar putea ajunge la vânzări de 15- 20 mil. euro în următorii doi ani, potrivit calculelor ZF pe baza datelor oferite de reprezentanţii companiei.
 
„Dorim să ajungem în următorii 1-2 ani la o pondere de 5% a brandului «Bun, din România!» în totalul cifrei de afaceri. Pentru acest an procentul nu a fost calculat“, spun reprezentanţii Billa. Pentru produsele din acest brand compania lucrează doar cu producători locali.
 
Brandul a fost introdus în magazine acum circa un an în raionul legume şi fructe, pentru ca apoi să fie treptat folosit şi în cazul altor tipuri de produse.
 
Iniţial s-a optat pentru legume şi fructe din regiuni precum Prahova, Buzău sau Ţara Făgăraşului, apoi brandul „Bun, din Ro­mânia!“ a apărut şi la raf­turile de mezeluri sau brân­zeturi. Pentru acestea Billa lucrează cu producători locali din Bistriţa-Năsăud, Buzău şi Iaşi şi respectiv Sibiu, Arad, Botoşani sau Maramureş.