Retail&Agrobusiness

Brandul turcesc de îmbrăcăminte pentru femei Jimmy Key deschide pe 8 decembrie al doilea magazin din România, în centrul comercial AFI Cotroceni din Bucureşti

Elvan Ünlütürk, Preşedinte Consiliu de Administraţie Jimmy Key

Elvan Ünlütürk, Preşedinte Consiliu de Administraţie Jimmy Key

Autor: Cristina Bellu

21.11.2023, 10:37 160

Compania Jimmy Key din Turcia, cu o experienţă de peste 30 de ani în comercializarea articolelor de îmbrăcăminte pentru femei, va deschide pe 8 decembrie al doilea magazin din România, în cadrul centrului comercial AFI Cotroceni din Bucureşti, dezvoltat de AFI Europe.

Retailerul a intrat pe piaţa locală în luna august, cu un magazin în ParkLake Shopping Center din Capitală, ambele tranzacţii fiind intermediate de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

„Această nouă investiţie demonstrează angajamentul ferm al companiei pentru România, companie care intenţionează să continue extinderea în viitorul apropiat. Credem că România rămâne o locaţie cheie atât pentru brandurile existente, cât şi pentru cele care doresc să-şi extindă prezenţa în regiune”, spune Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox.

România este a patra destinaţie pentru brandul Jimmy Key, compania fiind majoritar prezentă în Turcia. Jimmy Key a crescut exponenţial de-a lungul anilor şi s-a impus ca un brand de renume în Turcia, cu 68 de magazine independente.

“În următorii cinci ani planificăm să deschidem peste zece magazine în România, conform strategiei noastre globale", adaugă Elvan Ünlütürk, Preşedinte Consiliu de Administraţie Jimmy Key.

Brandul Jimmy Key este prezent cu magazine în Turcia, Cipru, Azerbaidjan, Emiratele Arabe Unite şi Arabia Saudită.


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO