Caută doar în titlu
Retail&Agrobusiness

Jucătorii din comerţul modern au reuşit să îşi majoreze vânzările anul trecut cu 15% faţă de 2019, creşterea substanţială având în spate o serie de factori precum pandemia de Covid-19, expansiunea reţelelor internaţionale şi creşterile de preţ, potrivit unei analize a companiei de cercetare de piaţă Retail Zoom.

Este interesant de remarcat faptul că evoluţia deşi pozitivă per ansamblu variază puternic de la o săptămână la alta, ritmul de creştere ajungând chiar la 80% în una dintre săptămânile de dinainte de lockdown.

La polul opus, a existat şi o săptămână cu o scădere de 23% a vânzărilor din comerţul modern. Declinul vânzărilor de alimente, produse de îngrijire personală sau a locuinţei a avut loc în săptămâna de după Sărbătorile Pascale din 2020, care a coincis însă în 2019 cu acelaşi eveniment, astfel că a avut o bază de pornire foarte bună.

„Anul 2020 a fost un mare front al încercărilor, nu doar în ceea ce priveşte lupta cu emoţiile apărute în pandemie (izolare, teamă pentru sănătate, pentru cei dragi, siguranţa locului de muncă), ci şi în retail, unde presiunea asupra coşului de cumpărături a fost uriaşă, generată de multiple variabile precum stocurile fluctuante, preţurile crescute, traficul limitat, lanţurile logistice îngreunate, promoţiile prea multe sau prea puţine“, spune Bogdana Gheorghe, managing director al Retail Zoom.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.