Dacia Plant a raportat afaceri mai mari cu 10% în 2019, ceea ce a dus businessul la peste 35 mil. lei, din calculele ZF făcute pe baza dateÂlor oferite de comÂpanie.
După ce anul treÂcut a investit 1 milion de euro într-o nouă secÅ£ie de siropuri ÅŸi tincturi, dar ÅŸi un nou sediu de birouri, plaÂnurile de investiÅ£ie pentru anul acesta urmăÂresc deschiderea unui deÂpozit.
„În 2020 vom conÂtinua investiÅ£iile într-un nou depozit de produse finite de 1.300 mp ÅŸi digitaÂlizarea acestuia. SpaÅ£iul ne permite integrarea unui nou sistem automat de scanare ÅŸi facturare, ceea ce va creÅŸte productivitatea ÅŸi va elimina semnifiÂcativ greÅŸeala umană“, a spus Claudia Burghelea, director de marketing al Dacia Plant. Compania are o fabrică la BraÅŸov ÅŸi a fost înfiinÅ£ată în urmă cu 18 ani, fiind unul dintre cei mai mari proÂducători de supliÂmente de pe piaÅ£a locală. Businessul este deÅ£iÂnut de Călin IanÅ£a ÅŸi Radu Ionescu.
Dacia Plant estiÂmează piaÅ£a de supliÂmente alimentaÂre la circa 800 mil. lei anual, iar creÅŸterile vin din accesul mai mare la informaÅ£ii al consumatorilor români, dar ÅŸi din atenÅ£ia pe care aceÅŸtia o acordă stilului de viaţă.