Retail&Agrobusiness

Antreprenori locali. O afacere de familie care a ajuns la 45 mil. lei cu brandul de apă Calipso

Daciana Siderache, directorul general al Calipso

Daciana Siderache, directorul general al Calipso

Autor: Ioana Mihai

14.07.2016, 00:05 1177
La marginea Bucureştiului, fabrica de apă Calipso, o afacere de familie, a reuşit să ajungă la vânzări de 45 mil. lei, un profit de 7 mil. lei şi 156 de angajaţi, iar planurile de creştere nu se opresc aici pentru că anul acesta bu­getul este construit pe un avans de 30%.
 
Pentru a-şi susţine ambiţiile de creştere, acţionarii Calipso au investit 2 mil. euro în acest an în creşterea pro­duc­ţiei, scrie revista Business Magazin (www.bmag.ro).
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO