Retail&Agrobusiness

Alexandra Copos începe ofensiva cu brandul Ana Pan în afara Capitalei

Alexandra Copos de prada, 31 de ani, a preluat mai întâi managementul Ana Pan, în 2013, iar apoi şi businessul Ana Hotels

Alexandra Copos de prada, 31 de ani, a preluat mai întâi managementul Ana Pan, în 2013, iar apoi şi businessul Ana Hotels

Autor: Mihaela Pascari

27.11.2015, 00:05 3168
Lanţul de cofetării Ana Pan, brand construit la începutul anilor ’90 de familia Copos, începe un proces de extindere în afara Bucureştiului, după ce vânzările s-au majorat cu peste 20% în acest an, cel mai bun din 2008 încoace. 
 
„Realizările din 2015 anunţă cea mai mare creştere de după 2008. Am înregistrat un avans de pes­te 20% al vânzărilor comparativ cu 2014. Şi anul trecut a fost bun pen­tru noi, dar anul acesta am de­păşit estimă­ri­le. Toate cofetăriile merg foar­te bine“, a spus Alexandra Copos de Prada, preşedintele lan­ţului Ana Pan.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO