Retail&Agrobusiness

Agroland deschide în Timişoara cel mai mare magazin al reţelei, după o investiţie de 150.000 de euro şi estimează vânzări de 500.000 de euro în primul an de activitate

Horia Cardoş

Horia Cardoş

Autor: Cristina Bellu

13.08.2020, 12:29 789

Compania operează la nivel local 247 de magazine şi cinci supermarketuri.

Agroland, companie dezvoltată de către antreprenorul Horia Cardoş, prezentă la BVB cu obligaţiuni şi care până la finele anului vrea să facă şi o listare de acţiuni, a inaugurat recent în Timişoara un supermarket cu produse pentru ferme şi pentru animale, în urma unei investiţii totale de 150.000 de euro.

Magazinul care ocupă o suprafaţă de 410 metri pătraţi este primul din Timişoara în format supermarket şi cel de-al cincilea din cadrul reţelei Agroland, care numără în prezent 247 de unităţi situate în 28 de judeţe ale ţării, potrivit oficialilor companiei, care estimează vânzări de aproximativ 500.000 de euro în primul an de activitate.

Conceptul de supermarket cu produse agricole a fost lansat de antreprenorul Horia Cardoş sub brandul Agroland Mega în urmă cu aproape trei ani, planurile acestuia vizând extinderea în următorii ani în aproape toate oraşele mari din ţară, dar şi în ţările vecine.

”Până la finalul lui 2020, ne-am propus să deschidem încă două astfel de unităţi în România, în care să avem la vânzare peste 3.000 de produse şi care să depăşească 600 metri pătraţi. Nu excludem nici extinderea în străinătate, într-o primă etapă în ţări vecine precum Serbia şi Ungaria, dacă noile Agroland MEGA vor avea succesul scontat, în România”, explică Horia Cardoş.

Magazinul este situat în incinta primului strip mall din zona Timişoarei, care se află la intrarea în localitatea Moşniţa Nouă, în imediata vecinătate a municipiului şi are listate circa 2.000 de produse, dublul numărului celor care se regăsesc în fiecare dintre celelalte patru unităţi de tip mega din reţea.

Din punct de vedere al repartizării în funcţie de gamă, în noul magazin vor fi disponibile 650 de produse pentru grădină, 750 de produse pentru îngrijirea animalelor, 450 de produse pentru ferme şi 200 de articole care aparţin altor game. 

În prezent, reţeaua Agroland include cinci unităţi de tip Mega situate în apropiere de Craiova, Galaţi, Brăila, Giurgiu şi Timişoara. 

Recent, compania a anunţat rezultatele financiare parţiale pentru primul semestru din 2020, indicând afaceri de 25,5 milioane de euro, în creştere cu 18% faţă de aceeaşi perioadă din 2019, în timp ce profitul net s-a situat la 1,75 milioane euro, de aproape patru ori mai mare decât cel înregistrat pe parcursul lui 2019.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO