Retail&Agrobusiness

Agricover a relansat Abatorul Periş şi dezvoltă propria reţea de magazine

Agricover a relansat Abatorul Periş şi dezvoltă...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

30.05.2019, 00:07 3621

Agricover, parte a grupului controlat de omul de afaceri Jabbar Kanani, a investit până în 2018 peste 10 milioane de euro în retehnologizarea şi modernizarea Abatorului Periş, business preluat în 2015 de la o companie aflată în faliment.

„Avem în plan să continuăm investiţiile şi în acest an, suma prevăzută pentru investiţii în 2019 depăşind 2,5 mil. euro. Anul trecut, am fost în proces de rebranding deoarece ne-am dorit o imagine proaspătă. Deşi este relativ nou, brandul se bucură de notorietate semnifica­tivă printre consumatorii de carne de porc datorită investiţiilor în comunicare în retailul tradiţional pe care le-am efectuat în ultimii doi ani“, spune Marius Văcăroiu, directorul general al Abatorului Periş, parte din grupul Agricover. 

Produsele Periş pot fi achiziţionate atât din reţeaua proprie de magazine, cât şi din marile lanţuri de retail modern.  În prezent, reţeaua de magazine Periş numără 26 de magazine, majoritatea fiind deschise anul trecut. „Ne propunem să extindem reţeaua la 30 de locaţii şi sperăm ca anul acesta să atingem acest obiectiv.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO