Companii

Remus Borza: O campanie de branding poate să coste câteva milioane de euro, nu este ieftină

Remus Borza: O campanie de branding poate să coste...

Autor: Corina Mirea

04.12.2014, 10:22 450

O campanie de rebranding pentru o firmă cu o prezenţă deja puternică pe piaţă poate să ajungă să coste câteva sute de mii, sau chiar milioane de euro, a declarat ​Remus Borza, preşedinte al Polisano/ administrator judiciar al Hidroelectrica, în cadrul conferinţei ZF Branduri Româneşti. România 5%. 

"Am început o companie de rebranding pentru Polisano. Este o companie relativ nouă, a fost primul distrbuitor de medicamente, în 1993, care ulterior a deschis multe linii de business. Noi încercăm să reunim cele patru linii principale – producătorul de medicamente, divizia medicală cu două spitale moderne, inclusiv cele două reţele de farmacii: Reţeta şi Polifarm, plus distribuitorul Polisano, vor fi reunite sub acelaşi monobrand. O campanie de branding poate să coste câteva sute sau milioane de euro, nu este ieftină. 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO