Companii

Promoţiile de Crăciun, reclamele la cozonaci şi la produsele de post intră în prime-time-ul televiziunilor

Promoţiile de Crăciun, reclamele la cozonaci şi la...

Autor: Bianca Dorobanţu

25.11.2016, 00:02 145

Cele mai frecvente spoturi publicitare difuzate luni seara în prime-time pe trei dintre cele mai urmărite posturi TV din Ro­mânia au fost la produse din indus­tria farma şi retail farma, la alimente şi băuturi, servicii de telecom, dar şi cos­metice, dintr-un total de 112 reclame.

Astfel, luni seara, în intervalul orar 20.00-21.00, medicamentele eliberate fără prescripţie medicală (OTC-uri, - n. red.) au fost reprezentate de 46 de reclame, o pondere mai ridicată ca de obicei, urmate de alimente şi băuturi (21 de reclame), servicii din industria telecom (6), dar şi cosmetice (5).

În ce priveşte industria farma şi retail farma, la fel ca acum două săp­tă­mâni, cele mai multe spoturi publicitare din prime-time (9) au fost la OTC-uri pre­cum Nurofen Răceală şi Gripă, Nurofen Junior 7+ sau Strepsils, bran­duri ale gigantului britanic Reckitt Benckiser folosite pentru tratarea răcelii şi gripei. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO