Companii

Producătorul Rom şi Făgăraş are aproape 20% din piaţa de batoane de ciocolată

Producătorul Rom şi Făgăraş are aproape 20% din...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

12.04.2019, 00:00 702
Kandia Dulce, cel mai mare producător de ciocolată de pe plan local, a avut anul trecut o cotă de piaţă de 19,2% pe segmentul batoanelor din punctul de vedere al bucăţilor vândute, arată calculele grupului pe baza datelor companiei de cercetare de piaţă Nielsen. Piaţa de batoane se ridică la peste 30 de milioane de bucăţi anual, conform celor mai recente date ale ZF. Pe piaţa de profil Kandia Dulce activează cu brandurile Rom şi Făgăraş, ceea ce înseamnă că unu din cinci batoane de ciocolată consumate în România poartă una dintre cele două mărci. Pe acest segment compania concurează cu branduri precum Milka, Snickers sau Mars. Kandia Dulce, care operează două unităţi de producţie în Capitală, este controlată de familia austriacă Meinl, care mai deţine şi Heidi Chocolat. Cele două companii activează independent una de cealaltă şi au şi strategii diferite. Dacă Heidi Chocolat se concentrează pe exporturi în mare parte, Kandia Dulce are în portofoliu branduri româneşti cu o istorie de zeci de ani şi se concentrează pe piaţa locală. Kandia Dulce are în portofoliu branduri precum ROM, Măgura, Sugus şi Kandia. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO