Companii

Producătorul „puiului de Bărăgan“ şi-a trecut în buget creştere zero şi a decis să bage la sertar proiectele de dezvoltare

Producătorul „puiului de Bărăgan“ şi-a trecut în...

Autor: Gabriel Razi

07.01.2013, 21:12 502

Grupul de fermieri români EuroAvi din Călăraşi, care deţine 11 ferme de păsări, un abator şi produce carne de pui sub brandul "Pui de Bărăgan", şi-a bugetat în acest an o cifră de afaceri de 23 mi­lioane de euro, similară cu cea de anul trecut. Scenariul precaut are loc în condiţiile în care grupul nu poate pune în aplicare planu­ri­le de dezvoltare schiţate pe hârtie ca urmare a mediului economic incert, dar şi pentru că an­tre­prenorii din spatele companiei nu doresc să se expună prea mult prin noi credite bancare.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO