Companii

Producătorul de medicamente Biofarm mizează pe lansarea de noi produse dezvoltate intern. Biofarm a inaugurat în 2021 o nouă unitate de producţie şi are inclusiv capacitatea de testare şi dezvoltare de produse noi

Cătălin Vicol, director general Biofarm: Avem în vedere pentru lansare şi produse în zona de întărire a imunităţii pentru că vrem să creştem în această categorie cu cerere foarte mare în contextul actual.

Cătălin Vicol, director general Biofarm: Avem în vedere pentru lansare şi produse în zona de întărire a imunităţii pentru că vrem să creştem în această categorie cu cerere foarte mare în contextul actual.

Autor: Georgiana Mihalache

06.01.2022, 12:00 488

Produsele de întărire a imunităţii, alături de cele pentru relaxare şi anxietate sunt printre cele mai căutate de către pacienţi.

Producătorul român de medicamente Biofarm, al cincilea jucător în piaţa de profil după cifra de afaceri, plănuieşte să crească porto­foliul cu produse dezvoltate intern, mai ales după inaugurarea în 2021 a unei noi unităţi de producţie în Bucureşti.

„Strategia de dezvoltare a Biofarm are în vedere produse dezvoltate intern cum este Biofen Extra, o combinaţie de ibuprofen şi paracetamol. Astfel, centrul de dezvoltare de produse noi devine foarte important deoarece planurile noastre pentru următorii 5-7 ani au în vedere o serie de formule de produse noi pe care le vom lansa pe piaţă. Dezvoltarea de produse noi va fi unul dintre motoarele de creştere pe viitor“, a spus într-un interviu pentru ZF Cătălin Vicol, director general al Biofarm. În prezent, Biofarm are două fabrici de medicamente în Bucureşti şi o unitate de testare şi dezvoltare de produse.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO