Companii

Producatorul Chio: Avem in vedere extinderea productiei

08.11.2006, 16:35 103

Compania Intersnack Romania, producatorul snacksurilor Chio, estimeaza o crestere de 30% a cifrei de afaceri in acest an, pe baza cresterii consumului, reprezentantii companiei luand in considerare cresterea capacitatilor de productie in perioada urmatoare. "Avem in vedere si extinderea capacitatilor de productie pentru a acoperi necesarul din anii viitori, fara sa fim angajati momentan in vreun proiect concret. Deocamdata cererea este acoperita de capacitatile existente", a declarat Christian Rey, director general al companiei. Intersnack a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 62,6 mil. lei (17,3 mil. euro), in crestere in lei cu 34% fata de anul 2005. Compania a obtinut un profit de 1,35 mil. lei (375.000 de euro), de aproape zece ori mai mare fata de 2005, potrivit informatiilor disponibile pe site-ul Ministerului de Finante. Reprezentantii companiei nu au dorit sa ofere informatii despre situatia financiara a companiei. Compania a fost infiintata in 1998, avand ca actionar unic Intersnack Holding Knabbergeback, cu sediul in Germania. Filiala din Romania detine o fabrica la Brasov cu 450 de angajati. Principalele branduri ale companiei sunt Chio, Wolf, Felix si Pom Bar. "Cea mai mare parte din aceste produse sunt realizate in fabrica noastra din Brasov. Acoperim tot spectrul de snacksuri sarate (chips, cracker, sticks, brezel, popcorn sau alune), chipsul detinand o pondere semnificativa in vanzari", adauga Rey. Compania are propria retea de distributie care acopera atat vanzarile din marile lanturi de retail, cat si pe cele din magazinele traditionale. "Abordarea clientilor este diferita. Exista o echipa speciala dedicata marilor retaileri cu specificul lor (volume mari la preturi mici), dar si o echipa semnificativa ca dimensiuni care actioneaza pe tot cuprinsul tarii pentru a stimula vanzarea si a raspunde comenzilor clientilor de mai mici dimensiuni (magazine de cartier, supermarketuri independente, chioscuri)", spune Cristian Rey. Potrivit directorului general al Intersnack, clientii mai mici au inca o pondere semnificativa in piata de snacksuri sarate. Principalii jucatori pe piata snacksurilor sunt Star Foods, Intersnack, Chio Chips, European Food sau Standard Snacks.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO