Companii

Piata romaneasca, pe lista de prioritati a retailerului Gap

Piata romaneasca, pe lista de prioritati a retailerului Gap
19.10.2008, 15:00 29

Retailerul american de articole si accesorii vestimentare Gap a stabilit, ca prioritati strategice pentru 2009, deschiderea unor magazine in mai multe tari, printre care Romania, Bulgaria si Mexic, conform unor acorduri de franciza deja incheiate, a anuntat compania. Gap a incheiat, in ultimii ani, 21 de intelegeri pentru extinderea in tari din Europa de Est, Asia de Sud-Est, America Latina si Rusia si a deschis 100 de magazine sub brandurile Gap si Banana Republic pe 13 piete noi. Gap a incheiat, la inceputul acestui an, un acord de franciza cu grupul elen Marinopoulos pentru deschiderea unor magazine sub brandurile Gap si Banana Republic in Grecia, Romania, Bulgaria, Cipru si Croatia. Marinopoulos mai detine in Romania franciza pentru brandurile Starbucks, Marks & Spencer si Sephora. Gap este unul dintre cei mai mari retaileri internationali de imbracaminte, accesorii si produse pentru ingrijire personala, comercializate sub brandurile Gap, Banana Republic, Old Navy si Piperlime. Compania opera, la finele anului trecut, peste 3.100 de magazine in Statele Unite, Marea Britanie, Canada, Franta, Japonia si Irlanda.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO