Companii

Piaţa de electro-IT a ajuns la un pas de 4 miliarde de euro în pandemie după o creştere de 12,5%. În primele două luni din 2021 avansul s-a dublat la peste 25%

Românii au cheltuit anul trecut 3,9 mld. euro pe frigidere, televizoare, produse IT, echipamente de birou sau aspiratoare, piaţa continuând să crească susţinut în pandemie pe fondul faptului că oamenii au stat mai mult acasă şi au investit în propria locuinţă. Banii care în mod normal mergeau către călătorii, ieşiri în oraş sau modă, au fost redirecţionaţi – cel puţin parţial – către casă.

Piaţa de bunuri de folosinţă îndelungată a crescut cu 12,5% în pandemie faţă de anul 2019, conform studiului GfK Pulse România. Spre comparaţie, la debutul pandemiei jucătorii din piaţă mizau pe scăderi de 30-50%. În realitate însă, vânzările s-au apropiat pentru prima dată în istorie de 4 mld. euro şi trendul rămâne ascendent.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.