Companii

Peste 800 de produse, adică 30-40% din totalul articolelor de la raftul magazinelor Penny, sunt „triplu RO“

Daniel Gross, CEO al Penny România

Daniel Gross, CEO al Penny România

Autor: Cristina Roşca

22.05.2023, 18:00 160

Provenienţa, mai exact dacă un produs este „made in Romania“, este al treilea cel mai important criteriu de selecţie pentru consumatorul local, după preţ şi promoţii, spunea recent Daniel Gross, CEO-ul Penny România, la ZF Retail Summit.

„Triplu RO“ înseamnă că produsele au ingredientul principal provenit din România, sunt procesate local şi totodată ambalate în ţară Ţinta este ca până la finalul anului ponderea să ajungă la 60%.

Provenienţa, mai exact dacă un produs este „made in Romania“, este al treilea cel mai important criteriu de selecţie pentru consumatorul local, după preţ şi promoţii, spunea recent Daniel Gross, CEO-ul Penny România, la ZF Retail Summit. El adăuga atunci că circa 65% dintre articolele de pe rafturile magazinelor Penny sunt fabricate în România, dar asta nu înseamnă că şi ingredientele sunt locale.

Penny România a anunţat în urmă cu circa trei ani că ţinta pentru 2023 este ca 60% din articole să fie triplu Ro. Asta înseamnă că acestea au ingredientul principal provenit din România, sunt procesate local şi totodată ambalate pe plaiuri mioritice.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO