Companii

PepsiCo, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa băuturilor răcoritoare din România, a inclus în portofoliul de snacks-uri din România şi brandul de pufuleţi Cheetos

PepsiCo, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa...

Autor: Roxana Rosu

17.01.2022, 13:26 212

PepsiCo, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa băuturilor răcoritoare din România, care are în portofoliu şi producătorul de chips-uri Star Foods, a inclus în portofoliul de snacks-uri din România şi brandul de pufuleţi Cheetos, prezent în peste 40 de ţări.

„Suntem încântaţi să aducem în atenţia consumatorilor un brand renumit cum este Cheetos. În ultima perioadă, piaţa gustărilor sărate a înregistrat o creştere importantă, oferindu-ne ocazia să contribuim la momentele de relaxare cu noi produse pentru toate gusturile. Prin această decizie, dorim să ne consolidăm poziţia în segment şi, în acelaşi timp, să oferim un produs gustos din porumb, fără conservanţi adăugaţi şi copt la cuptor, potrivit pentru momentele distractive petrecute în familie sau cu prietenii”,  a declarat Adrian Lăcătuş, East Balkans Senior Commercial Director, PepsiCo.

Pufuleţii Cheetos sunt disponibili în magazine în cinci variante de ambalaj (de la 30 de grame la 80 de grame).

În România, PepsiCo are în portofoliu brandurile de sucuri Mirinda, 7Up, Prigat, Lipton sau Montain Dew, dar mai are şi divizia de snacks-uri, reprezentată prin Star Foods EM. PepsiCo are două fabrici de băuturi, în Dragomireşti (jud. Ilfov) şi în Covasna, dar şi o fabrică de snacks-uri în Popeşti-Leordeni (jud. Ilfov).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO