Companii

Penny Market investeşte 45 mil. euro în 13 magazine în 2011

Autor: Cristina Roşca

13.07.2011, 18:20 292

Penny Market, cea mai extinsăreţea de magazine de tip discount din România, controlată de grupulgerman Rewe, va investi până la finalul acestui an 45 de milioanede euro în 13 magazine noi şi în remodelarea celor dejaexistente.

Potrivit reprezentanţilorcompaniei cea mai mare parte a acestei sume este investită înexpansiune. Astfel, reţeaua de magazine care la sfârşitul anului2010 număra în total 116 unităţi va ajunge în cursul acestui an la129 de filiale.

"Penny Market a avut o evoluţiefoarte bună şi în primele şase luni ale acestui an. Obiectivulnostru este (...) să continuăm expansiunea pe teritoriul României",declară Frank Wagner, directorul general Penny MarketRomânia.

Germanii de la Penny au deschis unsingur magazin în acest an, cel de-al 117-lea al reţelei, înCorabia, judeţul Olt în luna martie.

Penny, prezent pe segmentuldiscounterilor din România alături de alţi jucători precum Lidl,Macro (fostul Minimax Discount) sau Kaufland, a obţinut anul trecuto cifră de afaceri de peste 435 milioane de euro, în creşterecreştere de 4,3%, comparativ cu anul 2009.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO