Companii

Parteneriat pe segmentul low-cost: Penny Market colaboreaza cu Blue Air

12.12.2007, 14:30 52

Reteaua de discountere Penny Market, detinuta de grupul german Rewe, a incheiat un parteneriat de sezon cu operatorul aerian low-cost Blue Air pentru a-i vinde biletele in magazine. Acesta este al doilea parteneriat incheiat de compania Blue Air cu un retailer, avand o colaborare si cu agentia de voiaj a retailerului Carrefour. "Compania Blue Air este destul de asemanatoare cu noi, in ceea ce priveste agresivitatea in preturi si targetul de clienti. De aceea, ne-am decis sa lucram in parteneriat cu aceasta linie aeriana low-cost", au explicat reprezentantii Rewe Romania, operatorul magazinelor Penny Market. Acestia au mai declarat ca planifica mai multe promotii non-FMCG (care nu se incadreaza in categoriile de produse si servicii din oferta traditionala a unui discounter). Reteaua Penny Market va numara aproximativ 45 de unitati pana la finele anului, investitiile pentru deschiderea unui magazin fiind de 1,5 mil. euro. Divizia de discount a grupului german Rewe mai opereaza in Romania 5 magazine Penny Market XXL, cu o suprafata medie de vanzare de 3.000 de metri patrati. Rewe Romania, operatorul magazinelor Penny Market si Penny Market XXL, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 167,3 mil. euro, cresterea de 80% fata de 2005 fiind datorata, in mare parte, extinderii retelei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO