Companii

Parmalat: Profitabilitatea în România s-a îmbunătăţit pentru că am ajustat preţurile

Parmalat: Profitabilitatea în România s-a...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

12.01.2015, 00:00 132

Parmalat România, subsidiara locală a grupului itialian cu acelaşi nume, a înregistrat în primele nouă luni ale anului trecut o îmbunătăţire a profitabilităţii comparativ cu rezultatul din perioada similară a anului precedent pe fondul ajustării preţurilor de listare şi eficientizării producţiei, se arată în ultimul raport al companiei-mamă.  Parmalat, producătorul sucurilor din fructe Santal, deţine o unitate de producţie în localitatea Tunari, judeţul Ilfov. În 2013, compania a raportat o pierdere netă de 220.000 de lei, în scădere comparativ cu anul precedent, în timp ce cifra de afaceri s-a situat la 41,6 milioane de lei, conform datelor de la Ministerul de Finanţe. 

„Primele nouă luni ale anului 2013 au arătat o continuare a contracţiei consumului în toate segmentele din piaţa băuturilor din fructe, unde Parmalat activează. Pe această piaţă plină de provocări, Parmalat şi-a păstrat poziţia ”, se arată în raport. Principalii competitori ai brandului Santal sunt Tymbark, Cappy- brand al Coca-Cola HBC, şi Prigat, produs de PepsiCo.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO