Companii

Online-ul bate offline-ul chiar şi când magazinele fizice funcţionează normal: Polonezii de la CCC au avut vânzări aproape duble în mediul virtual faţă de magazine în T1/2021

CCC are aproape 80 de magazine fizice cu care merge în centre comerciale şi malluri.

CCC are aproape 80 de magazine fizice cu care merge în centre comerciale şi malluri.

Autor: Cristina Roşca

30.07.2021, 19:00 133

Grupul are în România magazinele fizice CCC, operaţiunile online ale acestui brand, precum şi mărcile epantofi şi Modivo, ambele active în mediul virtual.

Retailerul polonez de încălţă­min­­te CCC, care administrează bran­dul cu acelaşi nume, dar şi alte mărci - în online -, a obţinut în România în pri­mul trimestru al anului financiar 2021 (1 februarie – 30 aprilie) afaceri de 122,6 mil. zloţi (132 mil. lei), duble fa­ţă de aceleaşi luni din anul anterior.

Această valoare poziţionează Ro­mânia pe locul doi în topul celor mai importante pieţe pentru grup, după ţara-mamă, Polonia. În contex­tul în care vânzările grupului în pri­mul trimestru au fost de 1,4 mld. zloţi la nivel total (pe circa 20 de pieţe euro­pene), România a avut o con­tribuţie de circa 10% la acest rezultat.

Retailerul are în Ro­mâ­nia magazinele fizice CCC, operaţiunile online ale acestui brand, pre­cum şi mărcile epantofi şi Modivo, ambele active în mediul virtual.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO