Companii

Omnicom Media Group se consolideaza cu doua noi divizii

28.07.2008, 18:45 26

Omnicom Media Group (OMG), divizia de media a grupului Omnicom Group, a deschis luna trecuta pe piata locala diviziile Media Digital si Fuse, dupa ce la inceputul acestui an a relansat cel mai important brand al OMG, agentia OMD Romania.
"Lucram pe tactica pasilor marunti, am relansat OMD, am adus oameni noi, iar acum agentia este in structura completa. Am lansat doua noi branduri: Media Digital, specializata in servicii de interactive, si Fuse, o agentie specializata in branded content (n.red. - realizarea de proiecte interactive care sa stabileasca o legatura pe termen lung intre brand si consumator). Vom lansa si PHD, care are abordare diferita, futurista fata de OMD", spune Carmen Tanasie, directorul executiv al OMG. Ea precizeaza ca nu poate oferi inca mai multe detalii despre clienti sau importanta pe care o vor avea cele doua noi divizii in afacerile OMG pe piata locala si nici data lansarii PHD, aceasta fiind o decizie strategica.
Lansata in 2000 sub numele de Media Plan si redenumita in 2003 ca OMD, compania s-a clasat in 2006 pe locul zece in topul agentiilor media cu afaceri de aproximativ 11,7 mil. euro, iar anul trecut a inregistrat in jur de 17,1 mil. euro.
Carmen Tanasie spune ca agentia a avut anul trecut o cota de piata de aproximativ 2,8-3,1%, insa obiectivul ei este ca in trei, cinci ani sa clasese agentia intre primii cinci jucatori.
"Planurile de relansare a grupului vizeaza o abordare mai agresiva a pietei de media locale pentru ca ne dorim sa intram cu OMD in topul agentiilor din Romania", spunea Tanasie la inceputul lunii martie. Pentru acest an, Tanasie spune ca isi doreste ca agentia sa aiba o evolutie mai mare decat piata, a carei medie de crestere este de 25-30%. Aproximativ 40-45% dintre clientii agentiei apartin retelei, iar printre cele mai importante conturi ale agentiei se numara Alpha Bank, Bosch, Citro?n, Henkel, McDonald's, Ruukki, Vivartia si Walmark.
"Imi doresc clienti locali pentru ca managerii romani au aceleasi exigente ca si cei din strainatate. Vreau clienti din industria alimentara, bere, telecom, masini, din multe domenii."
Cele mai importante agentii pe piata locala sunt Zenith Media, Universal McCann, Media Direction si Initiative, iar printre agentiile care au cifra de afaceri apropiata de cea a OMD se numara Opti Media si United Media.
OMG Romania este o entitate 100% a Omnicom Group, cel mai important jucator pe piata de comunicare la nivel mondial.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO