Companii

Ofensiva retailului modern în mediul rural din România. Cu ce tipuri de magazine atacă reţelele internaţionale satele româneşti?

Ofensiva retailului modern în mediul rural din România....

Autor: Cristina Roşca, Mădălina Dediu Panaete

28.06.2014, 22:51 897

Retailerii internaţionali au început să atace zona rurală, "ultimul baştion" al micilor antreprenori locali în ultimii ani, iar sortimentaţia mai variată a magazinelor şi preţurile cu până la 5% mai mici îi ajută pe jucătorii din comerţul modern să "fure" clienţii chioşcurilor şi ai micilor alimentare tradiţionale. 

Carrefour a lansat în acest an formatul Contact, al cincilea de pe piaţa locală, cu care atacă zona rurală din România, ocolită până recent de reţelele străine.

Sub acest brand au fost deschise deja şase magazine, în Hărman (judeţul Braşov), Mizil (judeţul Prahova), Iveşti (judeţul Galaţi), Hârşova (judeţul Constanţa), Feteşti (judeţul Ialomiţa) şi Pechea (judeţul Galaţi).

Reprezentanţii grupului francez spun că unităţile Carrefour Contact sunt magazine de proximitate care joacă rolul magazinului universal de pe vremuri, având o sortimentaţie largă, dar nu profundă (nu multe branduri şi varietăţi pentru aceeaşi categorie de produs). Reţeaua şi-a adaptat astfel sortimentaţia la nevoile de consum din zona rurală, în contextul în care produsele precum laptele, ouăle sau carnea sunt asigurate din producţie proprie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO