Companii

O afacere de familie în producţia de pantofi care a ajuns la a treia generaţie. „Clienţii vin din recomandări, este cea mai bună variantă de reclamă“

Autor: Octavian Calei

28.03.2014, 00:06 1000

Alexandra Şerban şi Ana Maria Ivan, două tinere care au preluat în 2010 un atelier de încălţăminte de la părinţii Alexan­drei, au investit 10.000 de euro în bu­si­nes­s des­chi­zând un ma­gazin de pre­zen­tare în Bucureşti şi au ajuns la o cifră de afaceri 120.000 de euro în 2013.

„Ne-am desprins de fabrica pă­rin­ţilor, am avut utilaje, muncitori, o parte din materiale. Am folosit o parte din ca­­pital pentru amenajarea spaţiului, chirii, publicitate“, a spus Alexandra Şer­ban, invitată a emisiunii ZF Live de marţi, 25 martie, alături de Ana Maria Ivan.

Businessul ProAlex, un brand care există pe piaţa de încălţăminte din 1992, s-a orientat spre o nişă de piaţă a pan­to­fi­lor personalizaţi, poziţionându-se pe un segment de mijloc, cu preţuri cu­prinse între 130 de lei pentru un balerin simplu până la 500 de lei un pantof. „Am descoperit o nişă de piaţă unde vin­dem pantofi personalizaţi. Putem mo­difica forma de calapod pe dimen­siu­nile clientului. Putem crea pantofi pen­tru oameni cu nevoi speciale, cu anu­mite deformaţii“, a spus Alexandra Şerban.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO