Companii

Noul şef al Kraft: Piaţa încă scade

Autor: Roxana Petrescu

20.04.2011, 23:57 116

Gerard Chandran, indianul care a venit de aproape un an laconducerea Kraft Foods România, spune că în ciuda faptului că oparte a populaţiei începe să-şi revină din punct de vederefinanciar după recesiune, apetitul pentru cumpărături este încontinuare la cote minime.

Astfel, Chandran declară că declinul pieţelor pe careactivează compania sa, cafea, ciocolată şi biscuiţi, este încăsesizabil, neexistând deocamdată semne clare de revenire în primultrimestru al anului.
"Declinul de consum este încă acolo şi deocamdată nu vedemsemne de revenire. Piaţa încă scade, dar într-un ritm mai lent faţăde ceea ce s-a întâmplat anul trecut. Chiar dacă din punct devedere financiar o parte a populaţiei şi-a revenit, încrederea de acumpăra este foarte scăzută. Va mai dura până acest lucru se va maischimba", crede Chandran, care nu a precizat procentele cu carepiaţa şi-a continuat scăderea. Potrivit acestuia, anul trecut piaţacafelei a scăzut cu 15%, iar cea a ciocolatei cu 18%.
"Pentru anul acesta lucrăm cu un scenariu optimist şi cu unulpesimist, dar întotdeauna îl iei în calcul pe cel pesimist pentruca la final să te poţi bucura dacă lucrurile merg mai bine", spunemanaging directorul Kraft Foods România. Cele mai cunoscutebranduri din portofoliul companiei sunt Milka, Poiana şiJacobs.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO