Hotelul de patru stele Cişmigiu din Bucureşti, una din clădirile monument ale oraşului, controlată de spaniolii de la Hercesa, va finaliza acest an cu afaceri de 1,9 milioane de euro, peste nivelul din 2019, anul de referinţă în turism.
„Am realizat bugetul pe care ni l-am propus. 2023 este cel mai bun an de până acum, rezultatele le-au depăşit pe cele din 2019. Închidem cu afaceri de 1,9 mil. euro, faţă de 1,7 milioane de euro în 2019. Gradul mediu de ocupare pe acest an a fost în creştere şi se ridică la 78%-79%“, a spus pentru ZF Mirela Cojocaru, directorul general al hotelului Cişmigiu, prezent de zece ani pe piaţa locală. Hotelul are o capacitate de cazare de 60 de apartamente. Unitatea este controlată de spaniolii de la Hercesa, care au cumpărat clădirea în 2004 şi au transformat-o într-un hotel de patru stele în centrul Capitalei, în urma unei investiţii de 15 milioane de euro.
Compania care administrează hotelul a avut anul trecut afaceri de 1,5 milioane de euro, potrivit datelor publice.
„Semnalele din noiembrie şi decembrie arată că începe să scadă traficul de călători. Încă de la jumătate lui octombrie de fapt am fost afectaţi pe weekenduri de reducerea traficului. Credem că această situaţie se va menţine şi pe ianuarie şi februarie, lunile noastre de low-season“.