Companii

Mircea Turdean, director general Farmec Cluj-Napoca: Mulţi consumatori au cumpărat produse locale în 2020, atât pentru că businessurile româneşti sunt mai afectate decât cele străine, dar şi pentru raportul calitate-preţ competitiv

Interviu

Mircea Turdean, director general Farmec Cluj-Napoca: Noul an nu ne aşteptăm să fie mult mai bun decât 2020 pentru industria de cosmetice. Cred că vânzările de produse cosmetice nu vor înregistra creşteri, dar noi sperăm să ne păstrăm un echilibriu prin produsele noi şi modernizate pe care le planificăm, adaptate pieţei şi cerinţelor actuale ale consumatorilor

Mircea Turdean, director general Farmec Cluj-Napoca: Noul an nu ne aşteptăm să fie mult mai bun decât 2020 pentru industria de cosmetice. Cred că vânzările de produse cosmetice nu vor înregistra creşteri, dar noi sperăm să ne păstrăm un echilibriu prin produsele noi şi modernizate pe care le planificăm, adaptate pieţei şi cerinţelor actuale ale consumatorilor

Autor: Cristina Roşca

21.01.2021, 19:45 431

♦ Farmec Cluj-Napoca este cel mai mare producător local de cosmetice, având în portofoliu brandurile Farmec şi Gerovital, cu o istorie de câteva zeci de ani ♦ Firma e activă şi pe piaţa bunurilor de curăţenie cu mărcile Nufăr şi Triumf şi a pariat începând cu anul trecut pe segmentul de dezinfectant, un produs de bază în pandemie ♦ Compania a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri de peste 55 mil. euro şi a încheiat primele 10 luni din anul trecut cu o creştere de 10% a businessului faţă de aceeaşi perioadă din 2019.

Mircea Turdean, directorul general al Farmec Cluj-Na­poca, cel mai mare producător local de cosmetice, spune că se aşteaptă la un 2021 dificil pentru piaţa de cosmetice, fără creşteri. Totuşi, pentru Farmec estimează un uşor avans al businessului.

„Am setat un buget de venituri şi cheltuieli cu o creştere mică a cifrei de afaceri, în conformitate cu inflaţia estimată pentru anul 2021, iar principalele investiţii vor merge spre retehnologizare.”

Farmec Cluj s-a dezvoltat puternic în ultimul deceniu, atacând segmente de piaţă noi şi dezvoltând produse pentru a se lupta de la egal la egal cu giganţii străini pe o piaţă puternic concurenţială. De altfel, compania e astăzi activă pe cele mai multe segmente ale pieţei de cosmetice, dar are branduri şi pe piaţa de curăţenie a locuinţei. Iar de anul trecut a investit şi în dezvoltarea de dezinfectanţi, produse „de bază” în pandemie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO