Companii

Mihaela Feodorof, Yourway: Diplomele valoroase ar putea să nu-i aducă recrutorului competenţele de care are nevoie

Mihaela Feodorof, care a fondat compania de consultanţă Yourway

Mihaela Feodorof, care a fondat compania de consultanţă Yourway

Autor: Mihaela Pascari

01.11.2016, 07:00 1392

Managementul intern, cultura organizaţională, dar şi procesele de lucru sunt doar câteva elemente pe care le pot îmbunătăţi companiile româneşti şi cele multinaţionale prin schimbul de infor­maţie, concentrarea organi­zaţiilor pe angajaţii interni fiind primul pas pentru a creşte perfor­manţa acestora, dar şi rezultatele companiei.

„Ambele  tipuri de organizaţii au de învăţat unele de la celelalte, corporaţiile trebuie să înveţe să fie mai umane şi să atragă atenţia asupra celui care ocupă o poziţie doar atunci candidatul ar aduce plusvaloare companiei. Organi­zaţiile antreprenoriale trebuie să înveţe la rândul lor să-şi respecte proce­durile în timp util, dacă acestea nu au o fundaţie sănă­toasă riscă să se clatine. Trebuie să fie conştienţi de pericole, să creeze propriile reguli şi să le respecte“, a explicat Mihaela Feodorof, care a fondat compania de consultanţă Your­way, cu trei linii diferite de afaceri: pentru companii, tineri profesio­nişti şi pentru minori.

După o carieră de 16 ani în do­meniul resurselor umane în cadrul BRD, Mihaela Feodorof a decis să treacă în tabăra antreprenorilor şi a pus pe picioare firma de consul­tanţă Yourway, care activează pe piaţa locală de aproximativ şapte ani. „Oamenii urmează oameni, iar managerii sau liderii din orice tip de companie trebuie să fie orientaţi pe activitatea companiei, însă dacă relaţia cu oamenii din această organizaţie nu este pe primul plan, activitatea nu va funcţiona şi nu va avea rezultate bune.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO