Managementul intern, cultura organizaţională, dar şi procesele de lucru sunt doar câteva elemente pe care le pot îmbunătăţi companiile româneşti şi cele multinaţionale prin schimbul de informaţie, concentrarea organizaţiilor pe angajaţii interni fiind primul pas pentru a creşte performanţa acestora, dar şi rezultatele companiei.
„Ambele tipuri de organizaţii au de învăţat unele de la celelalte, corporaţiile trebuie să înveţe să fie mai umane şi să atragă atenţia asupra celui care ocupă o poziţie doar atunci candidatul ar aduce plusvaloare companiei. Organizaţiile antreprenoriale trebuie să înveţe la rândul lor să-şi respecte procedurile în timp util, dacă acestea nu au o fundaţie sănătoasă riscă să se clatine. Trebuie să fie conştienţi de pericole, să creeze propriile reguli şi să le respecte“, a explicat Mihaela Feodorof, care a fondat compania de consultanţă Yourway, cu trei linii diferite de afaceri: pentru companii, tineri profesionişti şi pentru minori.
După o carieră de 16 ani în domeniul resurselor umane în cadrul BRD, Mihaela Feodorof a decis să treacă în tabăra antreprenorilor şi a pus pe picioare firma de consultanţă Yourway, care activează pe piaţa locală de aproximativ şapte ani. „Oamenii urmează oameni, iar managerii sau liderii din orice tip de companie trebuie să fie orientaţi pe activitatea companiei, însă dacă relaţia cu oamenii din această organizaţie nu este pe primul plan, activitatea nu va funcţiona şi nu va avea rezultate bune.“