Companii

Match Point, plus 72% la vanzarile de chibrituri

27.11.2007, 19:17 37

Compania clujeana Match Point, cel mai important producator de chibrituri de pe piata locala, care a achizitionat recent 50% din actiunile retailerului de vin Vinexpert, estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de peste 2 mil. euro, in crestere cu 72% fata de anul trecut. Potrivit conducerii companiei, aproximativ 20% din cifra de afaceri va fi realizata din livrarile la export. "Am intrat pe piata comertului cu vinuri din acelasi motiv pentru care am inceput sa producem chibrituri. Ambele domenii erau pe nise de piata foarte putin exploatate", a declarat Anca Eremie, director de vanzari al Match Point. Ciprian Banciu si Mircea Popescu au infiintat compania Match Point in 2003, iar initial s-a pornit cu activitatea de import si distributie de chibrituri. Dupa un an de zile, pentru a contracara cheltuielile mari de transport, conducerea companiei a inceput sa foloseasca cutiile de chibrituri ca suport pentru reclama. In urma cu doi ani, Match Point a inceput sa produca chibrituri publicitare, iar in prezent divizia de productie reprezinta 30% din cifra de afaceri a companiei. Actionariatul Match Point se imparte in prezent intre Ovidiu Popa (30%), Mircea Popescu (30%) si Anca Eremie (40%).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO