Companii

Marian Gogu, KFC România: Clienţii migrează dinspre restaurantele à la carte către cele de tip fast-food, dar de la noi nu pleacă spre covrigării

Marian Gogu, KFC România: Clienţii migrează dinspre...

Autor: Cristina Roşca

13.04.2023, 08:23 2861

Marian Gogu, directorul general al KFC România, spune că observă o migrare a consumatorilor dinspre restaurantele à la carte către cele de tip fast-food, iar asta pentru că oamenii sunt atenţi la modul în care îşi cheltuie banii în contextul inflaţiei record.

„Vedem o migrare dinspre restaurantele clasice, à la carte, către noi. O dovadă în acest sens o reprezintă creşterea numărului de tranzacţii din cadrul restau­rantelor KFC. Totuşi, un alt factor care contribuie la această evoluţie îl reprezintă faptul că, spre deosebire de 2021 şi prima parte din 2022, acum nu mai există restricţii, aşa că oamenii ies la restaurant mai degrabă decât să comande acasă.“

În perioadele dificile din punct de vedere economic are loc o astfel de migraţie. Totodată, un alt fenomen care se întâmplă este acela în care de la restaurantele de tip fast-food oamenii migrează către covrigării şi patiserii. Marian Gogu spune că această schimbare nu se observă în prezent.

„Suntem un barometru pentru mersul economiei. Momentan, vedem creştere în vânzări şi nu este evidentă o migrare a consumatorilor către covrigării. Oamenii sunt atenţi la cheltuieli, dar nu observăm o scădere a frecvenţei vizitelor lor în restaurantele noastre.“

KFC a ajuns la 100 de restaurante pe plan local. Brandul american a intrat în România în 1997, iar astăzi acoperă 43 de localităţi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO