Companii

Mai bine de jumătate din vânzările Miele sunt realizate de showroomul din Otopeni

Mai bine de jumătate din vânzările Miele sunt realizate de showroomul din Otopeni

Foto: Mieleromania.ro

Autor: Cristina Roşca

05.11.2012, 00:00 186

Miele, companie care activează pe piaţa electrocasnicelor premium, realizează mai bine de jumătate din vânzările companiei, respectiv peste un milion de euro, prin showroomul companiei din Otopeni.

"Showroom-ul din Otopeni reprezintă nucleul afacerii Miele România. Dacă includem şi vânzările de electrocasnice profesionale realizate prin parteneri strategici, şi nu direct de către Miele, vânzările în showroom reprezintă 52,5% din totalul vânzărilor în România. Dacă excludem acest segment, showroom-ul asigură 54,8% din vânzări", spun reprezentanţii companiei.

Anual, compania are peste 1.000 de clienţi persoane fizice, cei mai mulţi (600) fiind înregistraţi în showroom-ul din Otopeni. Cele mai bine vândute produse sunt maşinile de spălat care pe piaţa locală au un preţ mediu de 900 de euro. Miele estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 2,5 mil. euro, în creştere cu 25% comparativ cu 2011, când a înregistrat în România venituri de 2 mil. euro. Cristina Roşca

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO