Companii

Magazinele Gatta vor incheia anul cu vanzari de 5,5 mil. euro

21.10.2008, 15:12 534

Gatta, reteaua de magazine care comercializeaza ciorapi de dama, costume de baie si lenjerie intima, condusa de oamenii de afaceri Sorin Pavel si Daniel Arimia prin intermediul companiei Mondorom, estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 20 de milioane de lei (5,5 milioane de euro), in crestere cu 30% fata de anul trecut, pe fondul introducerii unor game de produse noi si a extinderii numarului de unitati.

"In primul semestru cresterea fata de aceeasi perioada a anului trecut a fost de 22%, o contributie importanta avand-o costumele de baie marca Morgan in lunile de vara. O majorare de 30% a afacerii pe tot anul 2008 va veni insa si pe fondul introducerii lenjeriei in magazinele Gatta", a declarat Sorin Pavel, care detine 80% din Mondorom.
In prezent, pe piata locala sunt 13 magazine Gatta in centre comerciale din Timisoara, Brasov, Cluj, Iasi, Pitesti sau Constanta, dar pana la finalul anului vor fi pregatite alte patru lansari, dintre care in Capitala, in Cora Lujerului, in cadrul Fashion House Outlet sau in proiectul Grand Arena din zona Berceni.
"Investitia in amenajarea unui magazin Gatta, care se intinde pe 25 de metri patrati, se ridica la 12.000 de euro. La aceasta se adauga stocul de marfa care poate ajunge la 25.000 de euro", spune Pavel.  
Produsele Gatta se adreseaza clientilor cu venituri medii si mari, preturile ciorapilor de dama situandu-se intre
10 lei si 40 de lei, iar cele ale costumelor de baie intre 150 de lei si 280 de lei. 
Compania Mondorom s-a infiintat in urma cu opt ani ca unic importator al ciorapilor de dama marca Gatta, pe care ii comercializa in lanturile de supermarketuri si hipermarketuri.
 In 2002 compania si-a largit portofoliul de produse, incluzand si articole de marochinarie, accesorii si incaltaminte sub brandurile Bertini, Carla Sellini sau Bertini Medical in retelele Metro, Real, Selgros, Carrefour, Cora sau Auchan.
Acum trei ani conducerea Mondorom a hotarat sa deschida propriile magazine in care sa isi comercializeze produsele.
Administratorii companiei mai detin, pe langa businessul cu lenjerie intima si afaceri pe segmentul de mobila, prin intermediul companiei Nova Mob.
Piata de lenjerie intima pe care activeaza si magazinele Gatta se concentreaza pe activitatea unor companii ca I.D.Sarrieri, Triumph sau Jolidon.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO