Companii

Mădălina Balaiban, Hello Holidays: Înregistrăm o creştere de peste 200% faţă de 2019. Pandemia ne-a prins cu autocare comandate, am schimbat parcul auto în totalitate

Mădălina Balaiban, directorul general al Hello Holidays: Grecia s-a vândut cel mai bine anul acesta. Grecia, per total, nu vorbim doar de insule sau de continent, care a venit cu „stop sales“ de la început de mai, când nici nu începuse sezonul.

Mădălina Balaiban, directorul general al Hello Holidays: Grecia s-a vândut cel mai bine anul acesta. Grecia, per total, nu vorbim doar de insule sau de continent, care a venit cu „stop sales“ de la început de mai, când nici nu începuse sezonul.

Autor: Florentina Niţu

17.10.2023, 17:00 171

♦ Compania a pregătit vacanţele pentru 60.000 de români în acest an ♦ În urmă cu trei sezoane, Hello Holidays a creat programul Senior Holidays şi a atras 3.000 de seniori, adică 5% din numărul total de clienţi ♦ Grecia a fost cea mai bine vândută destinaţie în 2023.

Rezultatele agenţiei de turism Hello Holidays din acest an marchează o creştere de 200% faţă de 2019, anul dinaintea pandemiei de COVID-19, care a afectat turismul. Mădălina Balaiban, directorul general al companiei, spune că a avut o abordare unică: a vrut să iasă în evidenţă în mijlocul crizei şi a investit în promovare, a adăugat autocare noi la flotă şi a diversificat oferta pentru a atrage alte categorii de clienţi, inclusiv prin programe speciale, precum Senior Holidays.

„La noi este o situaţie excepţio­nală, pentru că înregistrăm o creştere de peste 200% faţă de 2019. Noi nu am fost genul de agenţie care să meargă în spate. Au fost foarte multe agenţii, în perioada pandemiei, care nu s-au promovat, care au oprit tot ce înseamnă bugetele de marketing. Eu gândesc altfel. Când te promovezi? În criză este cel mai bine să te promo­vezi“, a spus Mădălina Balaiban, directorul general al Hello Holidays.

Ea a deschis agenţia de turism în 2007, părinţii săi având o firmă de transport şi o agenţie de turism la Râmnicu Vâlcea, astfel că a moştenit pasiunea pentru antreprenoriat din familie. Agenţia de turism Hello Holidays, parte din grupul de companii Hello Brands, din care face parte şi o companie de transport, a avut un volum de vânzări de 5,5 mi­lioane de euro în 2019, potrivit informaţiilor oferite anterior pentru ZF. Astfel, anul acesta va merge spre 15 milioane de euro, după o creştere de 200% conform calculelor ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO