♦ Ford Otosan România a recrutat 1.300 de noi angajaţi pentru a produce noile Transit şi Tourneo Courier la Craiova ♦ Va creşte şi capacitatea de producţie motoare EcoBoost, după ce a crescut cea pentru maşini ♦ Ford Otosan derulează o investiţie de 490 mil. euro pentru a sprijini producţia noii generaţii a gamei Courier la uzina sa din Craiova.
Ford Otosan România a deÂmarat oficial în octombrie producÅ£ia noii game Courier la Craiova, la un an ÅŸi trei luni de când compania joint-venture între Ford Motor Company ÅŸi grupul Koç a preluat oficial uzina din România, iar acum pregătirile se îndreaptă către electrificare - în 2024 vor fi lansate atât versiunile elecÂtrice ale acestora, cât ÅŸi una pentru Puma.
„Suntem pregătiÅ£i mai departe pentru noi provocări. Acum vorbim despre vreÂmuri frumoase, în care lansăm noi autoÂmobile în producÅ£ie. Mai departe vom lansa versiunile electrice ale Puma ÅŸi Courier. Am crescut acum capacitatea de producÅ£ie, după un an 2023 de tranziÅ£ie, de achiziÅ£ie, am livrat producÅ£ie record, anul trecut fiind cel mai bun din istoria de 47 de ani a uzinei de la Craiova. Va urma acum un record în 2023 ÅŸi un altul în 2024, ÅŸi nu doar în uzina de maÅŸini, ci ÅŸi în cea de motoare“, a spus Müjdat Tiryaki, preÅŸedintele Ford Otosan România, în cadrul evenimentului AutoÂmotive Forum 2023.
ÃŽn urma investiÅ£iei de 490 mil. euro aÂnunÂÅ£ate în iulie 2023 odată cu preluarea uziÂnei de la Craiova de Ford Otosan, va creÅŸte atât capacitatea totală de producÅ£ie de la 250.000 la 272.000 de vehicule pe an cât ÅŸi cea de motoare de la 270.000 la 350.000 pe an.