Caută doar în titlu
Companii

Lidl a instalat case self-checkout în 30 de magazine şi vrea să dezvolte proiectul pentru că există cerere. Germanii au local aproape 300 de magazine cu profil discount şi continuă expansiunea

Grupul german Lidl, activ pe segmentul de discount, a instalat case de marcat de tip self-checkout în 30 dintre magazinele din România. Asta înseamnă că puţin peste 10% din totalul unităţilor de pe plan local au astfel de case care funcţionează fără casier, unde cienţii îşi pot scana singuri articolele.

„Case tip self-checkout am introdus în 30 de magazine şi vrem să extindem proiectul în cât mai multe unităţi. Vedem interes din partea clienţilor pentru că e mai uşor şi mai rapid să le folosească. Totodată, ele au câştigat popularitate din considerente de siguranţă“, spun reprezentanţii Lidl România.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.